Diskuse

Moje svatba v Pákistánu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdu zajímavé. R^ A samozřejmě blahopřeji a ať se Vám daří dobře.

0 0
možnosti
Foto

No jednoduché to mít nebudete. R^

0 0
možnosti

S81a12r34a 24N34o11v26a

1. 6. 2016 19:41

Hodně štěstí!R^ Jen si neodpustím- jakto, že jste jela do manželovi země poprvé až na svatbu? A to jste se dopředu nedomluvili, jak to bude s Vaším náboženstvím, oficiální svatbou atp. dopředu?

0 0
možnosti
Foto

Hezké, Váš přístup se mi líbí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji Vám ke všemu, co děláte, protože jen žít podle svého vlastního přesvědčení činí člověka spokojeným. R^ Šla jste „tady“ s kůží na trh, tak si ji nenechte vysvléct...:-)

1 0
možnosti

Hodně štěstí do života a děkujeme za trochu světla v našem čecháčkovském tmářství. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ A moc přeju, aby se diskuse nezvrhla...

2 0
možnosti

Jsem rád, že se opět našel jeden "osvícený" a že vše proběhlo, jak píšete; včetně názorů rodiny. To zázemí je velmi důležité. Ale neříkejte mně, že jste o příchodu vousatých pánů s manželem předem nemluvili a na Vašem postoji se nedohodli.

Určitě nejste muslimka; přihlášení se k Mohamedovi musí být určitě celé; někde je vyžadováno trojí opakování. Ale zajímalo by mne, zda jste s manželem mluvili o dětech; budou automaticky muslimové?

0 0
možnosti
Foto

Nemluvili, manžel nevěděl, jak to probíhá. Navíc v našem případě to bylo ještě trochu jinak, protože nejsem místní, neměla jsem tam rodiče, tděakž to bylo celé tak trochu nestandardní.

Automaticky muslim není nikdo. Muslim je člověk, který věří určitým věcem. Naše budoucí děti by měly být obeznámeny se svými kořeny na obou stranách a až budou ve věku, kdy z toho budou mít rozum, tak se rozhodnou dle svého uvážení.

0 0
možnosti

Já vám přejí hodně štěstí " na nowej drodze źycia....na nové cestě životem ", jak se u nás říká.Hlavně ať vám to klape. Vše ostatní není tak důležité.:-PR^

1 0
možnosti